Avatar billede lurup Ekspert
26. september 2018 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nemid app

Hvorfor får jeg ikke min Nemid app frem på skærmen når den beder om godkendelse ??
Jeg skal selv finde appen hver gang
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2018 - 05:44 #1
I indstillinger skal du slå meddelelser til. Det kan du have fravalgt under installation.
Avatar billede lurup Ekspert
27. september 2018 - 08:57 #2
Det er slået til men der kommer stadig ikke noget automastisk frem.

Kan det være noget andet der er deaktiveret på min Iphone 6s
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2018 - 10:37 #3
Under indstillinger generelt kan du langt nede finde appen NemID. Her skal meddelelser og mobildata være slået til. Håber det hjælper dig.
Avatar billede lurup Ekspert
27. september 2018 - 21:22 #4
Det er slået til.....virker stadig ikke.

Ser lige efter næste opdatering
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2018 - 21:32 #5
Du kunne slette appen og så geninstallere. Det hjælper undertiden :)
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:39 #6
Tak for hjælpen