Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. september 2018 - 15:40 Der er 9 kommentarer

video redigering

Jeg er begyndt efter nogle års pause igen at redigere videoer med Pinnacle Studio 14. Det virker fint indtil jeg vil tilføje baggrundsmusik. Det kan jeg ikke. Jeg kan høre musikken eller se videoen, men ikke begge dele på en gang, hvad der jo er meningen med baggrundsmusik.  Er der en af jer, der har en god ide??
gerhardpet
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2018 - 19:04 #1
for at undgå problemer, sørg for at musikken er WAV 16 bit 44.100 hz
Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. september 2018 - 19:59 #2
Hej. Tak. Den musik jeg prøver at tilføje er Scorefitter, som jeg forstår er en del af Pinnacle programmet. Det er altså ikke musik, jeg har hentet udefra. Det har jeg prøvet, men det virkede heller ikke. Jeg må indrømme, at jeg er på bar bund.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2018 - 20:49 #3
er lydsporet muted ?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. september 2018 - 21:00 #4
Nej
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2018 - 09:03 #5
godt nok har du version 14, men prøv så alligevel at se en af de video der er på youtube om det: skriv (i youtube): "how to add music in pinnacle studio"
Avatar billede gerhardpet Seniormester
28. september 2018 - 09:18 #6
Det prøver jeg, tak
Avatar billede kurtba Ekspert
28. september 2018 - 23:55 #7
Jeg kender ikke programmet, udover at jeg er vidende om, at versioner under 18 kan have problemer med windows 10. Så bruger du windows 10, kan det være en del af problemet. Prøv evt. at lade det starte som win 7 kompatibelt, hvis du har windows 10.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
29. september 2018 - 13:17 #8
Kurtba
Det vil jeg prøve, tak
Avatar billede kurtba Ekspert
29. september 2018 - 23:58 #9
Alternativt sidder der nogle pinnacle guruer på davk.dk