Avatar billede 450025 Ekspert
29. september 2018 - 10:34 Der er 1 kommentar

Har problemer med Google konto og synkronisering.

Jeg har hatt en lidt Tøff uke det startet med nye Gmail, var ikke særlig glad i den, nå fikk jeg hjelp til og endre den da ole_madsen  han stilte opp å det ble jeg ble glad for.
Men er på vei til og gi opp kontoen min nå som i ser så er jeg inne nå men jeg møter fortsatt problem jeg ikke klare og løse selv har hatt en mail adresse i flere år men sliter med synkronisering.

Min prinær adresse er matbadfl@gmail.com . Jeg bruker 3 maskiner, en testmaskin 18 tom. Hovedemaskinen 27 tom + en lite reisedata.

Det er testmaskinen jeg skriver på nå, alt fungere som det skal. På Hovedmaskinen får jeg denne melding,    for og fortsette til computerword.dk  Velg en konto?

Den nye konto fikk jeg slettet hadde tenkt den til evt gjenoppretning om behovet var der. Den skapte forvirring så jeg ble Nybegynner.

Nå har jeg brukt telefon fått kode den virket ikke,  andre valg navn for gjenopprett hanto24 kode nei,  vi prøver andre løsninger Yahoo vi sender koden ditt  men jeg har ikke denne.

Vi må ha tid for og hjelpe deg, men hjelpen kommer ikke?

Er der noen som har en løsning, får jeg ikke synkronisert kontoen og få det over på Hovedmaskinen da gir jeg opp. Jeg vil ikke starte opp som nybegynner igjen,

Google Chrome vil jeg ikke slutte med som nettleser mulig det blir en helt annen mail konto  blir dette løsning er jeg nok ferdig i computerword.
Vil savne det men har ikke annet valg.
nsker alle en god helg
Arne.

https://ibb.co/fLOuHU
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. oktober 2018 - 10:55 #1
Hej Arne

På testmaskinen, den som virker, prøv da at gå på adressen https://myaccount.google.com/?utm_source=OGB&utm_medium=app

Klik på det område, der (på dansk) hedder "Logon og Sikkerhed", og tjek at alle oplysninger er opdaterede. Jeg mistænker at der her er angivet den forkerte yahoo adresse, og den må du finde og rette til en mailkonto, du har adgang til.

Når først det er gjort, bør du kunne logge på den "ny" maskine.