01. oktober 2018 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

To dråber vand- vil ikke stoppe med og puste nu

Jeg fik vand i den for noget tid siden, det blev fikset, og der har ingen problemer været, men i går fik jeg to dråber vand ned i den og så slukket den. Har den tændt nu og alt virker som det skal, men dog puster den utrolig meget og højt. Har fået en it-mand på mit gymnasium til og prøve at rense den, men den puster stadig. Nogen ideer?
01. oktober 2018 - 10:37 #1
Forresten stopper den kun med og puste, hvis jeg slukke den helt. Den kan ikke slukke hvis jeg bare lukker skærmen
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2018 - 11:39 #2
sluk, og lad den være åben - placer den et lunt (ikke varmt) sted, fx vindueskarm i nogle timer. Så fordamper vandet forhåbentligt.
Dråben må have ramt lige der, hvor blæser er tilsluttet, så den altid får strøm, og ikke kun når termostaten sender signal.