Avatar billede desist Seniormester
01. oktober 2018 - 10:48 Der er 5 kommentarer

Edge

Hej
Hvordan får jeg Edge til at gå tilbage til min startside (som jeg har sat til Google. Når jeg trykker på det lille hus?
Avatar billede eurositi Ekspert
01. oktober 2018 - 11:16 #1
Jeg kan ikke lige få øje på et lille hus blandt mine Edge-ikoner.
Jeg vil tro, at du klikker på Indstillinger. I sektionen "Åbn med" sætter du radioknappen til "En eller flere bestemte sider" > "Brugerdefineret".
Hér indtaster du www.google.dk og klikker på gem (diskette-ikonet).
Avatar billede desist Seniormester
01. oktober 2018 - 11:25 #2
Lille hus svarer til at trykke ALT-Home. Så kommer den ikke tilbage til google, men msn startside. Indstillingerne er allerede sat som du beskriver
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2018 - 11:33 #3
de gemmer den...
Få vist google-siden, og markér alt i adresselinjen, klik Ctrl+C for at kopiere det (senere)
I indstillinger scroll ned til Vis avancerede indstillinger
Lige under, hvor du har slået Startsideknappen til, så skift fra 'Startside' til 'en bestemt side', sæt cursor i feltet til url, og tryk Ctrl+V for at sætte google-adressen ind. Husk at klikke på disketten lige til højre for feltet for at gemme.

That's it.
Avatar billede eurositi Ekspert
01. oktober 2018 - 12:06 #4
Claes57's råd fungerer for mig.
Avatar billede desist Seniormester
01. oktober 2018 - 13:57 #5
Gør det også her. TAk :)