Avatar billede vuske Seniormester
02. oktober 2018 - 13:08 Der er 4 kommentarer

Bruger google foto mine foto

Kan jeg være sikker på at googlefoto ikke bruger mine billeder
Avatar billede claes57 Ekspert
02. oktober 2018 - 13:42 #1
Hvis det skulle ske, så ville der komme et gruppesøgsmål fra alverdens brugere på xxx mia $.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. oktober 2018 - 13:46 #2
Jeg ved ikke om de uden videre bruger dine billeder men jeg kan se at i hundredevis af mine vejledninger i form af Computer tegninger ligger unde forskellige kategorier.
Også selv om at de skriver "1024 × 773-Billeder kan være underlagt ophavsret"
https://ibb.co/ebRpPK
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. oktober 2018 - 14:14 #3
Interessant spørgsmål - jeg tror ikke på de må/gør brug af billederne, der ligger i Google Photos. I Poko1´s tilfælde skyldes det nok nærmere at links til billederne ligger forskellige steder, eks. her på eksperten, og der igennem er blevet indekseret af søgerobotten.

Men som Claes57 er inde på, ville der lyde et ramaskrig hvis de for alvor blev delt.
Avatar billede mort1 Ekspert
02. oktober 2018 - 18:14 #4
Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men min tillid til Google kan være på et meget lille sted - Trods alt tror jeg dog ikke, at de bruger mine, eller dine, billeder uden tilladelse.