Avatar billede nora9000 Juniormester
04. oktober 2018 - 14:51 Der er 1 kommentar

Onenote slettede sektion.

Hvad skal man gøre hvis ens mac har slettet ens onenote sektion? Den er ikke under slettede sider og sektioner, men den heller under ens onenote. skal til eksamen i det... så det ret nitten
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. oktober 2018 - 15:55 #1
Det har jeg ikke set før - jeg tror det er svært at gøre noget, hvis den ligger lokalt på din MAC - så skal du se om du kører noget backup, der har versionsstyring (TimeMachine).
Ligger den online på OneDrive, så prøv at åbne den direkte her, og se om der er noget under slettede sektioner.