Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. oktober 2018 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Videoredigering Pinnacle

Hej
Er der nogen, der kan give mig en kort beskrivelse af forskellen mellem Pinnacle Studio 21 og 22 inden jeg køber? Og skal det være ultimate, når man nu er amatør eller kan man nøjes med standard versionen?
Avatar billede kurtba Ekspert
04. oktober 2018 - 22:58 #1
Her kan du se, hvad der er nyt i pinnacle 22 ultimate i forhold til tidligere versioner.
https://www.pinnaclesys.com/en/products/studio/ultimate/
Her kan du se forskellen mellem versionerne.
https://www.pinnaclesys.com/en/products/studio/
www.davk.dk sidder der nogle, som er hajer til Pinnacle, så der kan du få svar, hvis du har mere specifikke spørgsmål.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. oktober 2018 - 23:22 #2
Hej Kurtba
Mange tak for dit hurtige svar. Det er godt at have sådan en back-up! Jeg har været i kontakt med davk.dk og har fået svar på andre spørgsmål, men der er vist lidt kuk i deres server i øjeblikket.
Dit svar var lige hvad jeg skal bruge nu. Tak