07. oktober 2018 - 22:16 Der er 2 kommentarer

Høj TTFB

Hej alle,

Jeg har denne blog https://dingaveguide.dk/

Jeg har forsøgt at hastighedsoptimere wordpress bloggen ved hjælp af følgende plugins:
- wp total cache
- auto optimize
- cloudflare

Selvom at sitet har en score på A i pingdom og GTmetrics, loader sitet til tider meget langsomt. Jeg har fundet frem til at det formegentlig skyldes serveren, da det er TTFB der tager lang tid.

Jeg har et webhotel hos chosting, men overvejer om at vil være værd at skifte til enten et andet webhotel, udbyder eller måske en anden server type?

Har i erfaring med chosting eller ttfb?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2018 - 03:12 #1
du bliver nødt til at tage det som en test.
skift udbyder og se hvordan det går
Avatar billede FBH71 Praktikant
03. december 2018 - 10:58 #2
Det er ikke godt at vide, men det kan måske skyldtes at den host du har side hos har megen trafik eller kapaciteten er ved at være fyldt op. For nu har jeg tjekket din hastighed og umiddelbart ser den fin ud. Prøv at skifte udbyder og se om det kan hjælpe. Jeg bruger www.limecity.dk, og der synes jeg, at jeg har en god TTFB hastighed. De kan også her hjælpe med at finde fejl i siden hvis du fortsat har problemer. Håber du finder en god løsning på dit problem.