Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. oktober 2018 - 10:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Stoppe MalwareBytes Free - Med at scanne fra start af

Jeg har ManwareBytes Free.
Ved opdateringer kommer der en prøveversion.
Som jeg dog har slået fra. (Mener jeg).
Når jeg tænder for den børbare med Windows 10 -
er Malwarebyre allerede i gang med at scanne.
Jeg vil gerne selv scanne ...
Så kan man ikke slå det fra, at den selv scanner - ved start. Automatisk ?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2018 - 10:50 #1
Beskyttelse>startindstillinger.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2018 - 10:52 #2
Kig under start program under jobliste. Hvis ikke der i søg skriv msconfig  i søg og kig efter ikke Microsoft tjenester
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. oktober 2018 - 11:42 #3
Tak
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2018 - 15:46 #4
Flott få vekk det skitet se hjelp ovenfor, nok er Malwarebytes ok i en nød situasjon, og er du glad i PUP som ikke er farlig men du kan få fra 80 til 100 stykk, karantene ja vist men dem kommer igjen derfor fjern den.

Den er heller ikke Venner med Microsoft Win10 den hindre Gjenopprettning,

Beklager ditt system ble ikke Gjenopprettet er svaret? Derfor slå den av ved Gjenopprett da funker det og er min erfaring.

Er der noen som bruker Gjenopprettning mere ikke jeg, treng ikke dette tror det er minst 3 månder siden sist men pass oppdateringer dine så har du ikke problemer av noe slag, ikke den siste Win10 1809 heller om jeg har flax ja det vet jeg jo ikke.

Dette er bare til orientering fra en tidligere  bruker av Malwarebytes + oppdateringer.
Om svaret er korrekt ja det kan diskuteres men det er min måte og få full glede av Windows programmet på WIN 10 Pro.
Arne
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2018 - 17:24 #5
Kan jeg komme med en liten tilleggs kommentar vedrørende Malwarebytes jeg var plaget av PUP i sikkert 3 uker tok det opp med Malwarebytes, dem stilte opp flere gange men jeg ble beroliget med at PUP er ikke farlig.
Og oppgaven ble ikke løst derfor fjern den dernest er den fryktelig dyr også.

Nå likte jeg ikke denne plagen hele tide, prøvde flere program ingen klare og holde det borte, til slutt fant jeg dette, Zemana et lite men greit program den klarte det og PUP er borte ser det aldri mer. Men det gjør andre ting også.

En jeg har kontroll med her jeg bor har Win10 er opplært av meg eldre herremann han bruker Difender Gratis + Zemana vanlig internett bruk elsker filmer på Piratebay Gratis, Poppkorn, jeg sa nå får du slutte å nei da ser gjerne på damer også, i vet hva jeg mener men han om det.

Problem på computer er svaret mitt nei utrolig men er flink med vedlikehold får ros for det.
Jeg bruker kun Bitdefender+ betalt rimelig også + Zemana som er Favoritt.

Difender nei og jeg bruker computer utrolig mye hver dag, Hoveddata, Testmaskin for og vise andre sådan gjør du ting og tang, bruker også fjernvalg og 0 problem med computer, feiler mine oppstår fordi synet mitt svikter alder.

Men snur meg enda når jeg ser vakre dame er jo bare 81 år så..

Nå går turen til Bangkok neste mandag og håper men det er en sykdom som bare gir meg 50% sjangse fikk jeg vite, det ble et lite sidespran ok tilgi meg dette.

Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2018 - 17:38 #6
Hopper af tråden her. Håber du har fundet ud af det 😊
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2018 - 18:19 #7
Et godt valg det.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. oktober 2018 - 08:49 #8
Tak til alle i tråden
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2018 - 13:17 #9
Velbekomme 😊