Avatar billede lurup Ekspert
12. oktober 2018 - 11:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone DataRoaming

Jeg har et par børn der har fået store regninger på data i Tyrkiet som er uden for EU og derfor en stor regning.
De har Iphone 6 og 7 og er sikker på de har deaktiveret DataRoaming og er uforstående over den regning de har fået.
Er der noget andet der skal slået fra for det ikke er mulig og kun wi-fi net de vil bruge.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2018 - 16:44 #1
jeg tror ikke der er noget at gøre. tyrkiet er et lorteland
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:38 #2
Tak for svar