Avatar billede sysop Juniormester
12. oktober 2018 - 13:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kør som administrator virker ikke.

Hej
Jeg har en windows 10. Jeg er administrator på den. Alligevel virker det som om jeg ikke har 100% rettigheder. Eksempelvis hvis jeg ønsker at kører command promt som administrator blinker skærmen en gang og lukke alle programmer ned der er åbne.
Jeg har prøvet i fejl sikret tilstand. Det virker heller ikke.
Nogen gode forslag?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2018 - 13:38 #1
Hej du er vel ikke blevet udsat for Version 1809
Du kan se det ve at skrive Winver i start søg
https://ibb.co/iWTHJp
Avatar billede claes57 Ekspert
12. oktober 2018 - 13:54 #2
sker det også ved powershell som admin?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2018 - 14:00 #3
Ja Microsoft anbefaler Powershell-
https://ibb.co/kpY9yp
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2018 - 14:00 #4
Tryk WindowsTasten + X og vælg
Avatar billede sysop Juniormester
12. oktober 2018 - 15:01 #5
Jeg fandt løsningen efter rigtig mange dage og forsøge. Jeg fik fundet en genvej til at lave end command prompt med brugernavn. Fik lavet en reset af alle lokale GPO og så virkede den.
Tak for indlæg.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2018 - 15:08 #6
En Kommandoprompt  med brugernavn er jo ikke en Med Administrator rettigheder.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. oktober 2018 - 15:14 #7
Avatar billede sysop Juniormester
12. oktober 2018 - 15:46 #8
Helt enig men hvis det er en bruger med administrative rettigheder og lavet som en genvej så virkede det ikke destomindre.