Avatar billede jcr18 Professor
13. oktober 2018 - 13:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opsætning af privat hjemme netværk

Hej. Jeg mener på et tidspunkt at have læst, at man kan gå ind et bestemt sted i indstillingerne og sætte brugernavn og password op til netværket som indeholder 5 pc`er. Noget med legimitations oplysninger, således at jeg undgår at skulle ind på hver maskine.
I øvrigt er jeg meget i tvivl om hvad der relaterer til hvem?
Jeg får forespørgslen: ANGIV LEGIMITATIONSOPLYSNINGER TIL NETVÆRKET. Angiv brugernavn og password.
Hvilket brugernavn og password mener windows??
Er det computerens navn, brugernavnet???
Jeg har 5 pc`er som hedder: pc1, pc2, pc3, pc4, pc5 samt 5 brugernavne som hedder: jcr1, jcr2, jcr3, jcr4 samt msr5.
Alle 5 pc`er kan ses på netværket.
Avatar billede jcr18 Professor
13. oktober 2018 - 13:59 #1
Det er på en nyinstalleret windows 10 home. De andre pc`er består af 3 x windows 10 + 1 x windows 7.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. oktober 2018 - 14:42 #2
Avatar billede jcr18 Professor
13. oktober 2018 - 15:06 #3
Tak poko1. Det er jo ikke fordi der mangler forbindelse i mellem dem. Jeg er blot i tvivl om Hvilket brugernavn og password jeg skal benytte mig af.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. oktober 2018 - 15:22 #4
Du skal bruge brugernavn og Password på den Pc du vil have på. Jeg har mine 2 ASUS OG MSI på med Samme administrator og min datters med hendes Administrator når jeg går på netværket skal jeg blot logge på Routerens Kode som jeg afkrydser at den skal huske.