Avatar billede jarlja Forsker
13. oktober 2018 - 17:21 Der er 8 kommentarer

Google drev : hvorfor flyder fotos op når det skulle være gratis. Og hvordan kommer jeg ind i drev.

Her er et link til mit skærmbilled af Google drev https://photos.app.goo.gl/AZPw5huseykvjP8t8

På forhånd mange tak 🙁😜🙄
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2018 - 17:46 #1
Du har "kun" 15GB gratis fordelt på alle tjenester og lige nu bruger du sammenlagt 16,02GB - så vil du have plads til flere fotos må du rydde op i Gmail og/eller Drev. Eller selvfølgelig købe mere plads.
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2018 - 17:47 #2
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2018 - 18:46 #3
Du har besluttet at uploade dine fotos i fuld størrelse, derfor tæller de med i Google drev.
Hvis du vælger høj kvalitet, har du ubegrænset plads. Gå til Google fotos i en browser og i indstillinger. Her vælger du om.
Avatar billede jarlja Forsker
13. oktober 2018 - 20:11 #4
Jeg har valgt ubegrænset så derfor forstå jeg det ikke.

Så prøver jeg igen på drev der kunne godt stå mere på dansk synes jeg. 👍 😁
Avatar billede jarlja Forsker
13. oktober 2018 - 20:31 #5
Jeg kan kun finde ryd op i foto. Og køb mere plads. 😁 Og begge er no go. 😁 Og så kører jeg i ring.
Avatar billede Mingobasse Novice
14. oktober 2018 - 10:38 #6
Husk at tømme papirkurv i dit drev, drr kan godt ligge noget som fylder
Avatar billede INK Ekspert
14. oktober 2018 - 10:50 #7
Det undrer mig du har 7,86 GB dokumenter. Det er voldsomt!
Prøv at logge på Google Drev i browseren og kik på de enkelte filer. Kan det være backup af dine PC'er? Eller videofiler, der er kommet på afveje?
Avatar billede jarlja Forsker
14. oktober 2018 - 12:17 #8
Så Google drev i browser, så kan jeg se hvad der er.? Det prøver jeg tak