Avatar billede PeterFjelstrup Juniormester
15. oktober 2018 - 00:07 Der er 3 kommentarer

Lyd hyler efter skift til HDMI

Win 10 - 64 på Lenovo L540
Der kom ingen lyd igennem mini HDMI til fjernsyn,  så jeg biksede med den til den sendte lyden op til fjerneren. Så så at den havde 'fundet' et nyt lydkort med et kryptisk navn, foruden Realtecs. Da jeg frakoplede fjernsynet, kom der ingen lyd fra højtalerstikker på siden af computeren. Fjernede så det nye virtuelle lydkort og fik lyden igen, men den hyler, selv om jeg har reset Realtec til fabriksindstillinger? Både på indvendige og på udvendige højtalere.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2018 - 06:19 #1
installer lyddriveren igen (bundkort driver)
Avatar billede PeterFjelstrup Juniormester
15. oktober 2018 - 21:00 #2
Det hjalp ikke.
Dengang jeg så at der var to lydkort, skrev den noget om at hvis man ændrede noget kunne der komme lyde pga noget med mikrofonen. Men nu er mikrofonen ikke synlig - eller adskilt fra lydkortet, så man kan gøre noget med den. ?
Avatar billede PeterFjelstrup Juniormester
15. oktober 2018 - 21:30 #3
Den siger faktisk noget:
Device HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0292&SUBSYS_17AA501F&REV_1000\4&15beda44&0&0001 requires further installation.
Men under enhedshåndtering siger den: Denne enhed fungerer normalt.
Hvor kan jeg gøre noget ved det?