Avatar billede ZeBa Ekspert
15. oktober 2018 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Linieafstand

Det er flere år siden jeg arbejdede med html, og nu skal jeg rette op på en side (med koder) og har brug for at ændre linieafstanden i et bestemt afsnit på siden.
Hvilken kode er det, man bruger til det?
Mvh
Avatar billede nopsen Ekspert
16. oktober 2018 - 00:43 #1
endnu et spørgsmål fra dig, som forbliver uløst fordi du ikke gider reagere på den hjælp du får.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2018 - 01:43 #2
der findes en søgemaskine der hedder google... :) den var ikke svær at hitte, og endda på dansk.

https://html-hajen.dk/HTML/TextLineHeight.htm
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. oktober 2018 - 02:32 #3
Tak for det. Jeg brugte også Google uden at nå frem til det samme resultat.
Avatar billede keysersoze Guru
16. oktober 2018 - 10:02 #4
line-height
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2018 - 17:20 #5
Så fik #1 sørme ret alligevel <:)
Avatar billede nopsen Ekspert
01. november 2018 - 17:41 #6
ja og opfordringer får man kun ubehageligheder ud af

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1025807

ignorer bare hans spørgsmål fremover.
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. november 2018 - 19:06 #7
Har I overvejet at melde jeg til slægtsforskning. Det skulle give sådan et dejligt afslappet sind.
Avatar billede nopsen Ekspert
01. november 2018 - 19:22 #8
#7
du ka jo passende bruge det råd til dig selv, da dit sind hverken er dejligt eller afslappet.
måske det også ku få dig til at opføre dig ordentligt over for dem der prøver at hjælpe dig.. prøv det,  det må være et forsøg værd.
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2018 - 19:25 #9
uh - snappy comeback...
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. november 2018 - 19:44 #10
#8: Tusind tak for dit intelligente råd.