Avatar billede Madstp Juniormester
17. oktober 2018 - 13:28 Der er 5 kommentarer

NAT Type.

Hej, jeg har forleden købt Call of duty blacks OPS 4 men jeg kan ikke connecte til mine venner fordi min NAT Type i spillet er “strict”. Den skal enten være moderate eller open for at jeg kan spille med dem. Jeg har nu prøvet alt fra port forwarding/unpn og dzm men intet virker for mig. Har læst alt hvad jeg kan om det på nettet men det ser ud som om det er meget forskelligt fra person til person hvad der virker og ikke virker. Er der nogen der kan hjælpe ?:)

Tak på forhånd,

Mads :)
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2018 - 14:34 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2018 - 14:36 #2
undskyld, det er denne. jeg kan se der er mange porte!!
https://portforward.com/call-of-duty-black-ops-iiii/
17. oktober 2018 - 16:15 #3
Det lyder som samme problem, jeg havde med min søns Nintendo Switch.
NAT typen er for strict.

jeg ringede til min internet leverandør, og de skiftede mig fra NAT til offentlig IP (ikke fast IP).
Og det løste vores problem.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1024718?k=8303064
Avatar billede Madstp Juniormester
17. oktober 2018 - 17:30 #4
ja Sidwave, har prøvet dem alle :D intet virker.

Kan jeg ikke ændre dette? altså fra NAT til offentlig IP
18. oktober 2018 - 18:08 #5
Jeg ringede til min internet leverandørs support, det tog dem 2 minutter at ændre det.

At jeg så selv er en sløv padde, til at få fixet mine egne problemer er en anden sag :)
Jeg skulle jo tage mig sammen og finde mit kundenummer.