Avatar billede Xs_Razr Seniormester
18. oktober 2018 - 13:35 Der er 1 kommentar

Bedste kabelløsning til ekstern skærm

Hej CW!

Jeg sidder og funderer lidt over hvilken kabeltype der er den bedste løsning, hvis man ønsker at forbinde fra en MacBook Pro til en ekstern skærm. Jeg er i den ene ende bundet af USB-C, hvoraf jeg har 4 integrerede porte.

Man kan yderligere fundere over, om et direkte kabel, hub eller dock vil være den bedste løsning... den snak senere.

Jeg har ikke fundet ud af, hvilken skærm/monitor jeg skal bruge endnu, men vil gerne vide hvilken type kabel der er den bedste, og hvorfor.

Typer jeg selv har været inde over:

- HDMI
- USB-C
- VGA (tænker at den er ved at være gammel)
- DisplayPort
- DVI
Og så fremdeles...

Håber i kan hjælpe mig, og sig til hvis i skal bruge specs.

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2018 - 14:56 #1
vga er analog, og noget skrammel.
de andre er digitale, og det er hip som hap om du vælger den ene eller den anden - der vil ikke være tab. Jeg er selv på hdmi, da det er i min pc, og jeg fandt et slankt kabel.