Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2018 - 07:31 Der er 14 kommentarer

Tastatur Problem.

Har spurt en gang før uten hell, prøver igjen jeg  bruker Win10 PRO uansett hvilke Tastatur jeg bruker og som er tilknyttet computeren sliter jeg med dette.
æ Æ Fungere utmerket,  -
ø  Ø er der problemer med, må jeg bruke - alt 0248 og alt 0216
å  Å Fungere utmerket
Hva er grunn for dette jeg kjøre stasjonær computer. Er der noen som vet svaret Takk.
Arne.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2018 - 12:09 #1
prøv at skifte til engelsk tastatur, og skift så tilbage til dansk (reset)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2018 - 13:17 #2
Hej Arne.
Har du forsøgt fejlsøgning på din pc?
Du skal ind i opdatering og sikkerhed og trykke på fejlsøgning. Her kan du fejlsøge flere ting.
Prøv det :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2018 - 13:17 #3
Forstår det må være en stationær pc?
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2018 - 13:51 #4
sidwave. Svar beklager dette, alt  0248  ø,      ååååÅÅÅÅ  ok
Bevis.
æææææÆÆÆÆ;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::[[[[[[[[[[[{{{[[[[[[
æææææ ÆÆÆÆ      alt 0248        åååÅÅÅÅÅ

220661 Nei Feilsøking dette svar, ingen endring eller oppdatering er nødvendig.
Lukk.
Neste ja stasjonær det står i mitt spørsmål oppe.

Neste logg inn cookies hver gang, går vel til et godt formål men slitsomt utrolig slitsomt å bli kvitt  dette svineriet??

Husk meg ( x) den husker ingen ting, også utrolig slitsomt men alt blir en vane slitsomt ja vel?
Også jeg husker dårlig men det er alder. Her er computer og den burte huske bedre.
Arne.
Avatar billede Mikael Ekspert
19. oktober 2018 - 13:58 #5
Har du prøvet med et andet tastatur ???

PS!!! Tillykke Arne med din status som "GURO" igen ;) ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
19. oktober 2018 - 13:58 #6
Nå for Søren.. Det hedder jo "GURU" ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2018 - 14:17 #7
Skriver skærmtastatur rigtigt?
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. oktober 2018 - 14:18 #8
#6
En fejl 40 ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2018 - 01:09 #9
Å jeg begynte å bli bekymra her men Mikael dine ord varmet, jeg har hatt flere episoder her nå som oftest får folk ut av spil, men nå har jeg fått det endelige svaret, det gjelder  livsverdien det ene øyet er ferdig ikke noe og gjøre noe med,

Det andre er svekket grunn for høyt trykk, nå er det dråper som skal senke dette.
Siden operasjon men jeg er eldre og nye deler er ikke så enkelt å få fatt i men godtar dette.

Jeg hadde problem med nye Gmail å skifte Password, hvem hadde feilen det var jeg selv tastet feil så klart ser jo ikke så godt, der var Google utrolig firkanta, ble ute stengt fra min konto hvem er jeg? Det ble ny Email + adresse i ette kant fikk jeg unnskyldning men kom for sent, nå har Computerworld sagt velkommen igjen Arne Takk.
Og dette var jeg glad fo,r fordi jeg trives her på Forum. Jeg smiler lidt Mikael også du gjør feil GURU, så var det med Bakeren også han tok betalt for 2 brød og leverte bare et men vi retter våre feil både du og jeg.

220661 Ja du, en GURU sjekk både språk Engelsk og for meg Norsk tastatur og computer det hører med til Tittelen, Tastaturene er prøvd på flere computere feiler ingen ting, å det er ikke bare et program Word- Epost- søking på nett over alt har jeg dette problem, kanskje dumt svart kan det være  i Bios eller i selve kassen, kan jo klage til Microsoft og oppdatering men  den går vel  ikke.

# 6 skøyer du eller fortell lidt mer? på Thai sier man คุณเล่นสเก็ตไหม Skøyer du betyr det samme.

Jeg tror at noen løsning fins ikke, selv er jeg tom for svar, må nok bruke alt 0248 for ø og alt 0216 for stor Ø  man får skrive Bayer eller Tuborg i stedet for Øl det går dette også. Men Hei igjen Dere..
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2018 - 05:29 #10
Vi stopper her oppgaven ble ikke løst denne gang heller alt 0248 hva det skylles vet ikke jeg ser 40 kr er et altanativ, Takk for det.
Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2018 - 10:34 #11
Ok jeg vender tilbake. #6 40 kr ErikHg, du vet man bør ikke gi seg og husk med 40 kr kommer man langt i dag, er nok ikke i mål enda.

Men tror jeg ser lys i tunnellen, jeg får nå Å  å -  Æ  æ -  ØØØØØØ også selv den minste øøøø  joda der håp tror jeg.

Kom til og tenke på at man er seg selv nærmest, løøøs det selv? Jeg vet ikke helt enda, må sette på handbrekket, for trykker jeg lite funker det ikke, trykker jeg lidt hardere da løøøøøøper det løpsk.
Kan det være RUST og treng  Rengjøøøøøring?

Er der noen annen løøsning på dette fenomenet tro?
Jeg har 24 og. 5 og havfems igjen var det skrevet rett.? God helg forresten.

Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2018 - 12:20 #12
Skriver den korrekt i fejlsikret tilstand?
Hvis den gør dette er det måske et program der er startet med Windows der laver balladen i dit tastatur. Tjek det lige ud Arne :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2018 - 15:22 #13
Sliten 220661  kan ikke for dette, har det et sted men orker ikke mere i aften der har vert så masse i dag, skal prø i morgen.
<arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2018 - 16:11 #14
Ok jeg prøvde men hjalp ikke, jeg blir forvirret, Jeg har en liten Deel Reise data. Også den er sprø.
Ute på terrassen er det ofte plass for denne, skriver lite der høre bare lidt musikk kk og radio lidt luksus.

Men der er den så på tekst, @@@ eller så øøøøøøøøøø  kommer jeg inn i huset mitt er der ikke noe problem,  satte den opp her ved siden av meg i dag på kontoret.

Da var det ikke noe problem Æ  ø  og  å  Å helt normalt forstår ikke dette?

Så har jeg den ved siden av meg Jobbedata 27 tom, den er helt gall ØØØØØØØØØ øøøøøøøøøøØØØØØøøø
Æ æ -  Å å  er helt normalt bare denne Tasten er helt vill  øøøøø øøø ØØØØØØØØ men får vel leva med det.
Arne.