Avatar billede timmies Juniormester
19. oktober 2018 - 20:54 Der er 3 kommentarer

kontrolere loop med knap

Hej,

Jeg skal lave en loop som kontroleres med en knap. Altså hver gang der trykkes på knappen, skal loopen køre en gang til.

Nogen der har en kode-snas liggende til det?

Mvh
Kim
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2018 - 20:58 #1
Hvilken slags loop?

Spørgsmålet giver ikke umiddelbart mening. Hvis du mener noget som en while/for løkke, der skal køres én gang når man trykker på en knap, så er det bare en funktion du leder efter, slet ikke en løkke. Men jeg tror vi mangler noget mere information.
Avatar billede timmies Juniormester
19. oktober 2018 - 21:07 #2
Det er en for-loop.
Altså den skal køre mere end en gang. Så hver gang man trykker så køre den en gang til.
Avatar billede Slater Ekspert
20. oktober 2018 - 00:09 #3
Ja, hvis du vil have noget til at køre én gang hver gang du klikker på noget, så leder du stadig efter en helt almindelig funktion, ikke en for-loop.