Avatar billede brasso Forsker
22. oktober 2018 - 22:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre opstartsbilledet?

Hej
Hvordan ændrer man opstartsbilledet der vises lige efter hardware testen, når en PC starter op?
Jeg har formateret og installeret Windows 10 på en tidligere duka PC, og lige efter hardwaretesten dukker der et billede op, hvor der står DUKA, og samtidig vises genvejsmenuen F2 System instillinger (BIOS), og F12 Bootmeneu.

Dette billede vil jeg gerne kunne ændre.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2018 - 22:41 #1
Avatar billede brasso Forsker
22. oktober 2018 - 23:13 #2
Hovsa! Der gik vist noget galt med opret funktionen. Lukker lige denne.