Avatar billede dronningen Novice
24. oktober 2018 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Facebook profil død - al info tilgængelig!

Det er måske ikke her, jeg skal spørge, men det eneste sted, jeg kender.
Pludselig døde min facebookprofil. INTET virker.
Den kan ikke lukkes, for formularerne virker heller ikke.
Så prøvede jeg at oprette en ny - hvilket bare loopede tilbage til samme side - nu med fuld tilgængelighed på HELE nettet!
Kan ikke gøre noget ved det, for formularer og knapper virker SLET IKKE.
Stadig ikke EN handlemulighed - og ingen kontakt til hjælp på facebook...
Hvad ville I gøre?
Er her nogen, der ved, hvad man gør i den kattepine?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2018 - 14:51 #1
virker din browser ?
har du prøvet med en anden browser ?
Avatar billede INK Ekspert
24. oktober 2018 - 15:40 #2
Prøv evt. at nulstille din browser, især historik og cookies, før du logger på Facebook.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2018 - 15:56 #3
prøv at starte browseren som inkognito/InPrivat/privat session (alt afhængig hvilken browser du har, hedder det noget andet - men gør det samme)
Avatar billede dronningen Novice
24. oktober 2018 - 17:49 #4
Tusind tak for Jeres forslag.
Det er sådan her:
Sidwave: Jeg har lige været på biblioteket: Samme browser (Chrome) - nul problemer. Imorgen vil jeg lukke sikkerhedhullerne i min "nye" profil.

ink: Jeg har slettet historik og cookies før logon - ingen forandring. Jeg vil prøve at finde ud af nulstilling...hvis det ikke er det samme...

Thomas S: Jeg prøver lige dit forslag, men virker det ikke, må jeg tænke i IP adresser.
Det kunne måske være grunden til at det går så nemt fra Bibliotekets computer.

Sig mig, KAN software følge IP adressen? Der er jo ingen grundt til at ændre den, hvis det kan være lige meget...
Avatar billede dronningen Novice
24. oktober 2018 - 18:17 #5
Thomas S
Det med incognito VIRKER!
Det lykkedes endda at rette databeskyttelsen normaler weise og sætte den "forkerte" konto til sletning!
TAK!

Spørgsmålet er så bare, om jeg altid skal gå på FB incognito - eller hvad - og  hvorfor...