Avatar billede f-arn Guru
24. oktober 2018 - 22:11 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Feature upgrades

https://www.computerworld.dk/art/245135/stor-utilfredshed-med-windows-10-opdateringer-er-tegn-paa-noget-dybere-har-microsoft-et-grundlaeggende-problem

Er jeg den eneste der har blokeret de seneste to, og ikke har tænkt mig at genoptage disse opdateringer før Microsoft får bedre styr på kvaliteten?
Avatar billede milter Ekspert
24. oktober 2018 - 22:17 #1
Nej, det er du absolut ikke. Jeg har "spammet" lidt i linket herunder :-)

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1025838
Avatar billede poko1 Ekspert
24. oktober 2018 - 22:31 #2
Nu er det jo ikke alle der er ramt Min ASUS VB 95 og min MSI kører nu udmærket!
Avatar billede milter Ekspert
24. oktober 2018 - 22:53 #3
#2.  Nej ,heldigvis, men hvor mange forkludrede opdateringer er for mange?
Spørgsmålet og artiklen går mere på, om ikke Microsoft er i gang med noget, de ikke har styr på, og som vi forbrugere mere eller mindre er tvunget til at acceptere.

Jeg længes stadig tilbage til de tider, hvor jeg kunne lade andre teste opdateringer og lære af deres erfaringer, hvorefter jeg 6-8 måneder senere installerede de opdateringer, jeg selv mente at have brug for.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. oktober 2018 - 23:17 #4
#3 nu er det sådan at der er testere der prøver alle opdateringer forud jeg selv inklusive. Det mærkelige er at der ikke har været noget at udsætte og melde tilbage om, men da så 1809 bliver lanceret er det først at problemerne opstår.
eg sidder så tilbage med en følelse at der er noget som ikke rigtigt stemmer.Men jeg har jo ikke rigtigt noget at have det i.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2018 - 09:03 #5
Har ikke før  blokeret men sørget for at så lidt features er installeret. Og så har jeg hver gang haft min data disk trukket ud så personlige data ikke kunne røres. Når system så er installeret så fjerner jeg det jeg kan som jeg ikke har behov for med Power shell.
Avatar billede f-arn Guru
25. oktober 2018 - 09:15 #6
@poko1

Det blev rapporteret ->

http://tinypic.com/view.php?pic=dr6kk&s=9
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2018 - 09:21 #7
Jeg har ikke set en eneste melding på Windows Insider DK. ellers har jeg været meget uopmærksom.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2018 - 10:16 #8
I September hvor jeg opgraderede var der ingen problemer!
https://ibb.co/bW4tiA
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2018 - 16:25 #9
Ja jeg læste et sted at en mente det var spild af udvikler tid når Microsoft ikke tager disse tilbagemeldinger alvorligt.
Grunden til at opgradering blev gennemført var at Microsoft ikke kunne "fastslå alvorligheden".
Hvad tænker de da på??
Avatar billede f-arn Guru
28. oktober 2018 - 08:16 #10
Rart at jeg ikke er alene :)