Avatar billede Btimmer Seniormester
25. oktober 2018 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Venner kan ikke dele mit opslag på facebook

Hvad skal jeg eksakt gøre under indstillinger for at venner kan dele mit opslag?
Når det er gjort, gælder det så for alle mine opslag fremover, eller kan jeg indstille for hvert enkelt opslag - så ikke alle opslag kan deles.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. oktober 2018 - 20:17 #1
Hvis du gør dit opslag offentligt, så mener jeg alle kan dele det videre.
Avatar billede Btimmer Seniormester
26. oktober 2018 - 10:37 #2
Avatar billede Anders_M Novice
02. juli 2019 - 17:08 #3
Indstillinger -> Tidslinje og tagging -> Tidslinje-> Vil du give andre tilladelse til at dele dine opslag i deres historie: Til