Avatar billede frem-ad Professor
27. oktober 2018 - 07:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Auto Key automatisk start

Hej
Jeg har en autoKey (F9 - indsætter min Mail adresse) men jeg kan ikke få den til altid og være tændt selvom inde i C:\Users\fedde\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup der står den som jeg har set på nette jeg skulle hvordan får jeg den til og køre automatisk
Avatar billede frem-ad Professor
27. oktober 2018 - 08:00 #1
Jeg skal til familie tamtam vi køre om en time så jeg vender først tilbage sidst på eftermiddagen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2018 - 09:32 #2
Der dukker en del forskellige ting op ved Google efter "Auto Key", men ikke rigtigt noget, der giver mening i forhold til Windows - har du lidt mere info?
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2018 - 12:16 #3
Nok AutoHotKey
Avatar billede frem-ad Professor
27. oktober 2018 - 16:52 #4
Slater korrekt det er AutoHotKey
Avatar billede rasmuso Seniormester
29. oktober 2018 - 07:40 #5
Avatar billede frem-ad Professor
29. oktober 2018 - 16:20 #6
rasmuso det var det jeg havde gjort da jeg startede med, inden jeg skrev og det fungere ikke.