Avatar billede Mikki s Praktikant
30. oktober 2018 - 15:36 Der er 3 kommentarer

Skærm går i sort i et 1sek

Hej

Jeg har nu haft dette problem i et styk tid, min skærm går kortvarigt i sort og genskaber så forbindelsen, men andre gange kan den også gå helt amok og blinke i et minuts tid. Det sker random men kan også fremtvinges ved at lukke nogle specifikke spil, men der forbliver skærmen sort.
Jeg har skiftet HDMI stikket og ledt efter en løs forbindelse ved skærmen og ved udgangen af grafikkortet, men har intet fundet. Og Jeg har opdateret driveren.

Så jeg er lidt på vore herres mark om det er min skærm eller mit grafikkort der fejler noget. Eftersom jeg ikke har en anden skærm at sætte til for at se om problemet stopper.
Så håber en eller anden kan hjælpe mig med at komme videre.

Grafikkort: MSI 1080
Skærm : Ace Predator XB281HK

Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2018 - 15:57 #1
prøv at gå i computer/administrer, og kig på system event loggen.
der vil evt. grafikkort hardware fejl måske stå
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2018 - 18:26 #2
det kan sidde løst.
tag det ud, og sæt det godt på plads igen.
husk låsene om det har nogle
Avatar billede Mikki s Praktikant
30. oktober 2018 - 21:04 #3
Tak for dit svar, jeg har været inde og kigge og jeg har ikke fundet nogen fejl angående hardware og stikkende sidder så godt i som de nu kan.