Avatar billede 450025 Ekspert
30. oktober 2018 - 16:06 Der er 4 kommentarer

Nettleser Google Chrome via Firefox

Win10.
Nettleser problem jeg bruker stort sett Google Chrome, problemet mitt er at inlogg til min Nettbank feiler. Og det fungere på denne måte.

Google Chrom. Tast inn personnummer + kode 344566 da er det stopp kommer ikke lengre,    da er der flere ting man kan gjøre, 6 til 8 punkter det vet jeg og kan Banken nevnte også dem trodde ikke jeg hadde peiling?

Kontakt med Banken føre ikke til noe resultat dem forstår ingen ting.
Jeg  bruker samme system til offentlige kontorer, Skatt  og Nav som jeg får Pensjon av fungere fint men min Bank nei      der er det bråstopp.

Har tenkt på innstillinger i Google Chrome men nei finner ikke svar der? Nå er jeg ikke Black men bare dette systemet virker ikke.

Tenkte hva gjør jeg?        Lasta ned Firefox hadde ingen tro på dette bare et forsøk, og da funket alt,    offentlig etater      banken    ja alt fungerte Takket være Firefox, den Nettleser er helt ny for meg kjenner den ikke.

Mitt svar må da være en innstilling i Google Chrome som bevirker dette kan noen fortelle hvor feilen er? Fordi jeg ikke ønsker og gå over til Firefox i hele tatt.    Er der noen som vet hvilken innstilling som er feil Takk for svaret.’
Arne

En annen ting som ikke trengs noe svar på, flere har nok oppdaget jeg er ikke så ivrig lengre på dette Forum, grunn jeg ser så dårlig har spurt om råd her, flere hadde svar men det  funket ikke og jeg må nok leve med dette.

Det er så, jeg godtar alder?    Tilpasse meg  Word, nå skriv jeg alt med Fet skrift sort funker fint det, når jeg er ferdig, da fjerner jeg fet skrift type og da er alt normalt.

Ikke le av meg men dette er nok mitt valg fremover.

Dette var ikke noe spørsmål bare en forklaring hvordan vi har det som er lidt svaksynte. Vi må godta og leva med det så er det bare. Takk om der er et svar fra Dere.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
31. oktober 2018 - 03:24 #1
Takk for hjelpen Arne.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. oktober 2018 - 10:42 #2
Hej Arne - jeg tænker det kan være nødvendigt at resette Google Chrome.

Det gør du ved at trykke CTRL+SHIFT+DELETE

- så kommer du på en "Settings" side, hvor du kan slette gammel data. Jeg er desværre ikke klar over hvilket sprog det vil vises i - jeg kører med engelsk, derfor bruger jeg engelske ord - så må du selv gætte hvad det svarer til, hvis du kører et andet sprog i Google Chrome.

Men du skal rette den første linje "Time Range" til "All Times" (standard er "Last 7 days").

Tryk derefter knappen "Clear Data".

Prøv igen, om ikke netbank kommer til at virke af det.
Avatar billede 450025 Ekspert
31. oktober 2018 - 12:02 #3
Hei Ole så godt og se ditt blide fjes igjen, Takk det skal jeg Prøve men utrolig at en Bank ikke stiller opp, ha en fin dag og Takk.
Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
31. oktober 2018 - 13:27 #4
Nei jeg kom ingen vei, jeg tømmer min konto i banken, dem kom med svar nå og trodde jeg hadde forlite peiling på data svaret deres var til og le av, men fulgte dine råd

Banken her i landet er der noen problemer med hverken nettbank eller nødvendige kort. fik nytt visakort kan ikke brukes i noen bank her dem bare ler av meg og det finner jeg meg ikke i. Men Takk til deg.
Arne.