Avatar billede 450025 Ekspert
02. november 2018 - 07:12 Der er 4 kommentarer

Er dette en løsning eller foreslag til en.

Hjelpe middelsentralen har masse å by på, men der mangler lidt på at tonen som er grå og nesten borte, er fargen sort dyr og kostbar for microsoft virker slik?
Vi har ikke hatt internett på 2 dage nå, hvordan er livet da?
Jo jeg har jo Word så flere poster her som skal sendes bare ligger der venter denne også. Men snakker man om solen så skinner den, nå er jeg oppe å gå.

Dernest gir det tid og tenke, ser jo så dårlig. Gjøre skrift tydeligere, jo Word ok bruke fet skrift men ikke ok for meg.

Vil også rette en Takk til Webmeister han lytter å stiller opp for jeg klaga, innlogg  eposten + kode+ x funka ikke men nå ok  nei det ble feil samme igjen ingen bedring og ingen Takk blir levert.
Cocies forstår jeg slitsomt men fortstår får leva med dette, en uting er mitt svar på dette,  har Dere et råd til meg angående dette angående skrift og lesbar het er jeg fortsatt Takknemlig. Se gjerne på dette.
https://ibb.co/jxM5Xf
Ha en fin dag videre. Arne fra Thailand.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
02. november 2018 - 07:33 #1
Hej Arne

Hvis du på skrivebordet, højre klikker, har du mulighed for "skærmopløsning" samt "Personlige indstillinger".

Her burde du kunne lave indstillinger, så "selv du" kan se det ;-D
Avatar billede hjolsen Ekspert
02. november 2018 - 08:12 #2
prøv om en af tastatur genvejene giver hurtigere adgang :
https://support.microsoft.com/da-dk/help/13810/windows-keyboard-shortcuts-accessibility
Avatar billede 450025 Ekspert
02. november 2018 - 09:44 #3
Takk begge 2  skal sjekke i aften nå er det svømming vi er 5 karer her møtas har lidt sosialt også så får stikke nå Men Takk så langt Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
02. november 2018 - 11:27 #4
Takk begge 2 fø svaret var nok ikke helt greit, mulig jeg har for store forventninger som handikappet med dårlig syn, en knapp på disktopp av og på er ønsket eller en glite bryter i hjelpecenteret.

Den andre Takker jeg for her vil det ta tid men der er lenge til jul, så kanskje jeg finner noe der vet ikke enda. Men Takk begge 2.
Arne