Avatar billede galinn Praktikant
03. november 2018 - 05:37 Der er 7 kommentarer

Siden vises forkert

Jeg har et problem på en bestemt hjemmeside.
Når jeg åbner siden så vises den forkert.
Har prøvet at rydde al cookie i min browser.
Jeg bruger Chrome som browser og her er fejlen.
I Safiri er der ikke problemer.

Ved I hvorfor siden er sådan og hvordan det kan laves?
Avatar billede Mikael Ekspert
03. november 2018 - 08:54 #1
Vil nok anbefale at du lægger et link til den hjemmeside. ;) ;)
Avatar billede mort1 Ekspert
03. november 2018 - 08:54 #2
Hvad mener du med "forkert"? Det er næste umuligt at forholde sig til dit spørgsmål, uden at have set siden, så måske kunne du give os et link.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2018 - 09:29 #3
prøv også med Firefox - hvis den også viser forkert, så er det snarere speciel safari-kode/hack, der skal ud
Avatar billede Mikael Ekspert
03. november 2018 - 10:14 #4
Prøv at tjekke Chrome for update.

Åben Chrome..
Klik på "de 3 prikker" helt oppe i højre hjørne.
Vælg  "hjælp"
Klik på " Om Google Chrome "

Chrome vi update hvis den ikke er det ;)
Avatar billede galinn Praktikant
03. november 2018 - 19:21 #5
Havde troet jeg kunne lægge foto op af siden og vise problemet, det her er jo op ad bakke at skulle forklare.
https://www.e-conomic.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2018 - 19:39 #6
du skal lave et skærmdump og dele det via fx dropbox eller onedrive (kopier så link herind). Når spørgsmål er besvaret, så kan du slette billeder igen.
e-conomic vises fint på min chrome og det samme som på ipad
Avatar billede galinn Praktikant
04. november 2018 - 05:54 #7
God idé.
Billederne er nu i en mappe i dropbox. Så hvis man vil se de to skærm billeder så deler jeg gerne billederne med jer.

Fejlen kan først ses når man er logget ind i economic.
SÅ vises siden forkert, ikonerne er rykket/skubbet rundt og man kan ikke se det hele på skærmen, som man ellers plejer at se.
SÅ send en e-mail hvis I vil se econimic fejlen
https://www.dropbox.com/home/Economic