Avatar billede rasmuso Seniormester
03. november 2018 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Office 365 programmer kan ikke startes

Bruger Windows 10 Pro.
Har Office 365 (helt opdateret), der har virket perfekt i flere år.
Pludselig (uden jeg har pillet!) får jeg samme besked, uanset hvilket Office 365 program jeg forsøger at åbne: "Det dataområde, der blev sendt til et systemkald, er for småt."
nogen gode ideer??
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2018 - 18:49 #1
jeg havde en fejl fra win's seneste opdatering, som pludseligt dukkede op (havde kørt fejlfrit til 29 okt), så efter at teste lidt, så var løsningen systemgendannelse til før fejl - og alt kører igen.
Avatar billede rasmuso Seniormester
03. november 2018 - 22:03 #2
Hej claes57
Tak for svar, jeg har valgt at geninstallere Officepakken, havde heldigvis en backup der var et par dage gammel - herligt!!