Avatar billede Signe08 Praktikant
03. november 2018 - 19:07 Der er 9 kommentarer

Pc vil ikke tænde

Min pc (Lenovo) vil pludselig ikke tænde længere. Den har været til strøm i nu seks timer, men når jeg trykker på tænd-knappen sker der ikke noget medmindre jeg holder den inde i 10 sekunder begynder den at bippe som en bakende lastbil og der kommer lys i mit tastatur, derefter går den ud igen...... er der noget jeg kan gøre?? Mvh en meget desperat Signe
Avatar billede poko1 Ekspert
03. november 2018 - 19:47 #1
Hej signe du burde fortælle model navn vi kan jo ikke se din Pc:
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2018 - 20:31 #2
Generelt med pc der ikke kan starte:
Fjern alt strøm fra den (hvis muligt) og hold startknappen nede i ca 30 sekunder, gen monter strøm og prøv opstart.
Er det en stationær pc, fjern her også det lille bios batteri når strømknebet udføres.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2018 - 20:36 #3
det er sandsynligt at strømforsyningen er kaput
Avatar billede poko1 Ekspert
03. november 2018 - 20:51 #4
vis der kommer lys og det er en Bærbar er det ikke Strømforsyningen og derfor spørgsmål hvilken Lenovo Og igen hvis bærbar Så strømmen fra og med en papirclips find reset hullet og tryk i 30 sec.
Avatar billede Signe08 Praktikant
03. november 2018 - 22:03 #5
Det er en Lenovo yoga med touch skærm
Avatar billede poko1 Ekspert
03. november 2018 - 22:14 #6
Har du prøvet at tage Lade apparatet fra og resette den? Jeg mener hullet er markeret under bunden!
Men der findes også modeller der har en knap på siden.
Avatar billede Signe08 Praktikant
04. november 2018 - 07:39 #7
Ja det har jeg prøvet, men uden virkning
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2018 - 07:45 #8
Lyder så desværre som om der er et alvorligere problem med hardwaren i den.
Har den opført sig lidt mærkeligt her op til hvor den har strejket?
Nogle lyde du ikke har hørt før?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2018 - 07:51 #9
Der er flere Yoga modeller. Hvilken af dem har du?