Avatar billede Gilberto Novice
04. november 2018 - 13:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RENSNIG AF PC

hej
jeg skrev den ene dag hvilken ssd hd man skulle vælge det gik fint og er monteret
da jeg gik i gang med det kunne jeg lige så godt rense hele pc en  skifte køle pasta på cpu

så langt så godt :)

nu viser den den temp på 95 garder jeg gennemgik det hele og alt er som det skal være
alle blæsere kører som de skal
så går jeg og tænker på om man kan vende blæseren for at se om luftindtaget bliver bedre
er der nogen  som har et billede eller guide i hvordan blæserne skal sidde

det skal sige der er ikke ændret på noget fra da jeg af montere det til nu

mvh :)
Avatar billede milter Ekspert
04. november 2018 - 15:01 #1
Du burde kunne finde svarene i et af spørgsmålene i linket herunder:

https://www.computerhope.com/help/heat.htm

Havde du samme temperatur før indgrebet? Hvis den var lavere før, så har du gjort et eller andet galt. Måske for meget kølepasta?
Avatar billede Gilberto Novice
04. november 2018 - 18:18 #2
#1 afmonterede blæseren en gang til tjekkede det hele igennem også pasta
Montere igen nu kører det hele fint stabil temperatur på 45 til 50 grader
Mvh Jarle 😀
Avatar billede milter Ekspert
04. november 2018 - 18:41 #3
Sådan :-)