Avatar billede jarlja Forsker
04. november 2018 - 17:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg vil gerne se en side i kina

jeg kan ikke se dens galleri link her under. tror måske er java

https://m.weibo.cn/p/second?containerid=1078032268184082_-_photoall&page=1&count=24&title=%E5%9B%BE%E7%89%87%E5%A2%99&luicode=10000011&lfid=1078032268184082

den kan jeg godt se
https://m.weibo.cn/u/2268184082#&gid=1&pid=1

jeg har prøvet chrome og fox
på for hånd tak.
Avatar billede bpb Seniormester
04. november 2018 - 21:12 #1
Det samme her.  Jeg kan se din link nr. 2 i Firefox, Chrome, Maxthon og Vivaldi.

Din link nr. 1 kan ikke ses i nogen af de fire browsere.

Udvikler-konsollen i Firefox giver ingen oplysninger om noget problem.

Så måske er årsagen ikke teknisk.  Den kunne være politisk.

Jeg bruger ikke selv Weibo, men ser ofte Internet-TV fra Kinas Centrale TV Station.  (Mit yndlingsprogram er et sprogkursus, hvori den franske redaktion underviser i det allermest moderne kinesisk, inklusive slang-udtryk fra Internet.  Hverdage kl. 18:15 og 20:15 dansk normaltid.  Af sikkerhedsgrunde vil jeg helst ikke fortælle, hvilken link jeg bruger.  Den forsøger nemlig at installere en trojansk hest.)
Avatar billede jarlja Forsker
05. november 2018 - 00:12 #2
Link nr 2 er den jeg kommer ind på så krykker jeg på gallerie kommer så ind på det men når jeg trykker på mere går det galt.
Det skulle være en hobby side.
Avatar billede bpb Seniormester
05. november 2018 - 19:07 #3
Når jeg klikker på Galleri i link nr. 2, kommer der en side med 9 billeder efterfulgt af 4 links, som er:  Likes, Second Album, Face Album, og Avatar Gallery  (omtrentlig oversættelse af kinesiske tegn).

Men ikke photoall  (link nr. 1).  Måske har Weibo valgt at fjerne linken til det dokument, vi ikke kan se.

Nummer 2 af de fire links har et tomt billedikon.  Jeg kan klikke videre alligevel, og kommer til en masse tomt-udseende links.
Hver af disse fører til en video med musik.  I en af dem siger Firefox, at der mangler en software-komponent.

Weibo opfordrer mig hele tiden til at gå i dybden.  Men det kræver download af en Weibo-App, som jeg ikke har installeret, idet jeg ikke mener at have brug for den.
Avatar billede jarlja Forsker
06. november 2018 - 07:17 #4
1000 tak for hjælpen. Jeg må opgive det.