Avatar billede lurup Ekspert
05. november 2018 - 22:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke kører en index.html fil

Jeg har lagt en mappe op på min webhotel som jeg åbner med en index.html fil.
Når jeg prøver at åbne filen spørger den til en kode ( brugenavn og password) den skriver filen ikke er .
Den skriver " din forbindelse til dette websted er ikke privat"
Jeg har lagt det samme op på andre webhoteller.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. november 2018 - 08:24 #1
Det er ikke bare et certifikat den vil have? Har du et link?
Avatar billede lurup Ekspert
06. november 2018 - 12:03 #2
Det virker nu...ellers tak