Avatar billede ejvindf Novice
06. november 2018 - 12:00 Der er 7 kommentarer

Kan ikke afspille TV2's videoer på stationær pc med win 10

Jeg har sikkert slået noget fra på min pc, men kan ikke (længere) vise videoer fra TV2.  Læg venligst mærke til, at jeg er 'novice', så jeg skal muligvis "tages lidt i hånden" :)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2018 - 12:05 #1
ja, har du VLC ? den kan afspille alle formater
hvad format er dine film, hvad ender filnavne på ? mp4 ? avi ? flv ?

https://www.videolan.org/index.html
Avatar billede Alex Praktikant
06. november 2018 - 12:05 #2
Har du slået adobe flash player til? Eller er det ikke installeret?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2018 - 12:27 #3
Jeg vil anbefale SM Player, den kan oven i købet huske hvortil i filmen man er kommet, så man kan se en del af filmen, og så bare fortsætte fra det rigtige sted.
https://www.smplayer.info/en/downloads
Avatar billede Hans Mester
06. november 2018 - 13:48 #4
Har du installeret et reklame-filter? :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. november 2018 - 16:12 #5
#4
Hvor ville jeg dog ønske at man kun få et sådant filter, så man var fri for de pladderreklamer fra bl.a. TV2, TV 3 osv osv.
Avatar billede nopsen Ekspert
08. november 2018 - 23:00 #6
ser ud til ejvindf er ret ligeglad med jeres hjælp..
Avatar billede prox1 Forsker
24. november 2018 - 20:55 #7
Der er forskel på ikke at kunne se *streaming* altså real-time fra tv2's betalings-service 'Play', og at ikke kunne se 'captured' video fra tv2.
Så er det
1) *streaming* altså real-time?
2) Optaget/ captured materiale, fra tv2?