Avatar billede Butterfly Ekspert
08. november 2018 - 11:50 Der er 2 kommentarer

Gemme XLB-fil

Hej
Hvis jeg gemmer min XLB og lægger den over på en anden pc, så flytter jeg alle mine personlige makroer med.
Findes der også en fil der kan flytte selve opsætningen (knapperene) med?
Avatar billede Butterfly Ekspert
08. november 2018 - 14:07 #1
Forkert
Makroer gemmes i filen PERSONAL, men hvor gemmes opsætningen?
Avatar billede falster Ekspert
08. november 2018 - 14:10 #2
I "Tilpas værktøjslinjen Hurtig adgang", nederst til højre "Importér/Eksportér" kan du eksportere en såkaldt "Eksporteret Office-brugergrænsefladefil" (exportedUI-fil)