Avatar billede Vahid Mester
08. november 2018 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Leauge of legens fryser

Hej eksperter, min ven har en pc, hvor League of legends fryser in game. Det eneste han kan gøre derfra er at control - alt - delete og genstarte computeren. Det ikke altid den gøre det, men ca. i hvert andet spil.

Windows 10, 64.

Grafikkort - nvidia Gforce gtx 760

Intel 7 processer.

Alt hjælp modtages med kyshånd :)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
08. november 2018 - 20:54 #1
Den slags problemer skyldes at pc´en ikke kan komme af med varmen.
En pc bør støvrenses en gang imellem
https://www.youtube.com/watch?v=pKYQJYmVIpA
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2018 - 00:45 #2
sæt en ekstra blæser i pcen
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. november 2018 - 10:08 #3
Download https://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html og tjek temperaturene på maskinen, hvis alt er under 80c når der games. Så er temperaturen ikke problemet.
Avatar billede Vahid Mester
09. november 2018 - 15:31 #4
Hans pc køre med 56C når han gamer, og den er fri for støv :(
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. november 2018 - 15:40 #5
Så er problemet enten spillet eller windows. Hvis problemet er spillet kan det måske fikses med en reperation, opdatering af drivere til videokortet.
Er det windows kan det måske fikses med en reperation af windows. Men start med at prøve at fikse spillet og se om det ikke er der problemet er.
Avatar billede Vahid Mester
20. november 2018 - 09:50 #6
Han ordnede sin Windows, som løste problemet :)