Avatar billede Sarah Perelman Praktikant
10. november 2018 - 12:19 Der er 2 kommentarer

Surface laptop

Hej
Mit problem er at jeg på min surface laptop ikke kan logge ind. Jeg har Hello windows men det kunne ikke genkende mit ansigt. Derfor vil computeren nu have jeg skal skrive en pinkode som jeg ikke har eller kan indskrive nogen steder. Jeg kan ændre pinkoden i indstillinger men jeg ikke komme ind i indstillinger fordi jeg ikke kan logge på computeren. Hvordan kommer jeg ind på min kom computer?
Avatar billede INK Ekspert
10. november 2018 - 13:39 #1
Formoder du har en Microsoft konto, som du kan logge ind med.
Hvis du har glemt passwordet hertil, kan du nulstille i en browser.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2018 - 13:42 #2