Avatar billede Butterfly Ekspert
13. november 2018 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mærkelig fejl/visning i VBAProject

Hej
Når jeg har haft åbent en fil flere gange, så vises den også flere gange i Project - VBAProject vinduet. Selvom jeg lukker filen forsvinder den ikke fra vinduet. - Hvad har jeg fået stillet på?
Avatar billede Max_P_Larsen Seniormester
14. november 2018 - 10:08 #1
Jeg oplever nogen gange det samme, men jeg tror ikke, det skyldes en indstilling eller mangel derpå. Tænker, det nok er en mindre "bug", hvor VBE-vinduet med VBA-projekter ikke bliver opdateret i takt med åbning og lukning af projektmapperne.
Avatar billede Butterfly Ekspert
14. november 2018 - 13:51 #2
Tak for svaret