Avatar billede ErikHg Ekspert
13. november 2018 - 16:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedmeddelelse

Der er begyndt at poppe et vindue op når jeg har fået en nyhedsmail fra Ekstra Bladet. Når jeg klikker på mailen i indbakken kommer Ekstra Bladets nyhedside op. Vil jeg kommentere på artiklen er det at meddelelsen i linket herunder kommer:

https://ibb.co/jbyn5L

Styresystemet er Windows 7 og mailprogrammet er Outlook 2010.

Håber at nogen kan hjælpe, således at dette vindue ikke popper op.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2018 - 16:42 #1
det er ekstrabladets sikkerhedcertifikat der er udløbet.
og din outlook er for gammel.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. november 2018 - 16:57 #2
Nederst på eb's hjemmeside er kontakt webmaster - skriv til webmaster@eb.dk og vedhæft skærmdump og beskrivelse.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. november 2018 - 17:17 #3
#2
Det gør jeg, og kommer med en tilbagemelding.
Avatar billede Mikael Ekspert
13. november 2018 - 17:31 #4
Tjek lige om datoen på din computer er sat okay.. ;)
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. november 2018 - 18:29 #5
#4
Dato siger 13-11-2018  18:29 :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. november 2018 - 11:13 #6
#2
Har fået svar fra EB´s webmaster, der mener at det er min browser der er synderen. Jeg anvender IE 11, men har også installeret Google Chrome. Det er kun førstnævnte der driller. Jeg installerede Google Chrome tidligere i år, pga. afspilningsproblemer med YouSee musik. Også der er problemerne nu forsvundet.
Jeg er ellers tilfreds med IE 11, men må jo acceptere det som det er.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2018 - 11:40 #7
tak for tilbagemeldingen - nice to know.
Avatar billede Mikael Ekspert
14. november 2018 - 11:57 #8
Det samme her på en Win 7.. Hvad den ene browser ikke kan, kan den anden. Og omvendt. ;)

Det bliver en vanesag, at vælge hvilken brugbar browser som virker ;)
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. november 2018 - 12:58 #9
Jeg har også Windows 10 men på min bærbare med både Edge og Google Chrome.. Win 10 er dog kun installeret som prøve, for at kontrollere om div. programmer kører som de skal. I tilfælde af at Win 10 installationen går helt ned, med evt. geninstallation som eneste mulighed, kører jeg stadig med Win 7 på min stationære (med ekstern HDD som back-up)
Det varer jo desværre ikke så lang tid før opdateringerne til Win 7 stopper :-(
Jeg har eller haft Win 7 installeret siden dets fremkomst i oktober 2009 og har altid været meget tilfreds med dette styresystem :-)
Avatar billede Mikael Ekspert
14. november 2018 - 13:09 #10
Så vidt jeg ved, så har Microsoft lige givet win 7 et år eller to mere "levetid" ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
14. november 2018 - 13:21 #12
JEG kommer absolut ikke på Win 10..

Måske ??? den dag mine computere er "hacket".. MÅSKE når mit dankort er tømt..

Absolut ikke før da ;) ;)
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. november 2018 - 14:53 #13
#12
Jeg vil sige at indtil nu har der ikke være problemer med Win 10.
Jeg har dog læst her på eksperten, at der har været problemer med en opdatering 1809, hvor filerne forsvandt.
Netop derfor er jeg noget tilbageholdende med helt at droppe Win 7.