Avatar billede plok Forsker
15. november 2018 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Disse DLL fejl kommer hver gang jeg åbner Computeren?

Hej allesammen.

Min mor har lige sendt mig et billede af sin PC hvor der popper disse DLL fejl op hver gang hun åbner? https://imgur.com/a/lPpUVjb
Undskyld det dårlige billede, da det er taget med en mobil direkte på skærmen.

Jeg har læst mig frem til at det kan være noget video driver problem, men har prøvet at opdatere driverne?

Det er en Lenovo Thinkcenter PC, med WIN 10 64-bit.

"Ønsketænkning" = Findes der ikke et smart program som reparere DLL filer automatisk? :)

Ellers håber jeg at I kan hjælpe mig med at finde en løsning!

God aften
Avatar billede Slater Ekspert
15. november 2018 - 20:06 #1
Det første stammer fra Nvidia grafikkortdrivere, det andet er Logitech Download Assistant.

Sandsynligvis er det bare noget gammelt levn, der ikke længere behøver køre. Prøv bare at gå ind i task manager (ctrl+shift+escape) og under startup finde de programmer og slå dem fra, så de ikke automatisk starter op med maskinen.
Avatar billede plok Forsker
15. november 2018 - 20:45 #2
De DLL Filer som poppede op hver gang, lå i selve Taskmanager -> Startup. Så dem har jeg slået fra, og nu køre det som det plejer!

Mange tak for hjælpen :)
Avatar billede MADOlsen Forsker
16. november 2018 - 14:29 #3
Godt at du fik det løst!

Ved du i øvrigt godt, at man kan tage screenshots med knappen Print Screen/PrtSc? Så er man fri for at tage utydelige billeder af skærmen ;-)
Avatar billede plok Forsker
21. november 2018 - 18:18 #4
#3 ja det ved jeg godt hehe. Det var min mors PC - hun vidste det ikke, så hun sendte et billede til mig på min mobil :P