Avatar billede Henrik Praktikant
17. november 2018 - 12:10 Der er 4 kommentarer

Farver der forsvinder!

Hej!

Jeg skriver til Jer for at hører om i kan hjælpe mig med et problem der handler om at der ikke er nogen farver på, når jeg ser video inde på real player og Film og TV på PC?

Jeg ved ikke om hvorfor at der ikke er nogen farver, for når jeg er inde på youtube så er der farver!

Håber at i kan hjælpe mig!

Hilsen
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2018 - 12:25 #1
Real player er noget gammelt lort..
Prøv at bruge VLC
https://www.videolan.org/vlc/index.html
Avatar billede Henrik Praktikant
17. november 2018 - 16:08 #2
Hej sidwave Ekspert!

Mange tak for din svar. Det virker inde på VLC!

Nu er problemet bare at, når jeg er inde på andre sider hvor man kan se video, så er der ikke nogen farver.. er sort og hvid, når man afspiller videoen.!
17. november 2018 - 22:39 #3
Jeg er ikke sikker på, at jeg helt forstår, Når du afspiller multimedia filer lokalt på din maskine, så virker det nu med VLC i farver - men når du afspiller videoer online fra forskellige sider, så vises det kun i sort/hvid. Er det korrekt forstået ?
Avatar billede Henrik Praktikant
18. november 2018 - 16:33 #4
Hej!

Det bliver et langt forklaring!

Ja, det passer, når jeg afspiller video i de forskellige mapper/filer. Så er det i farver på VLC, når jeg åbner de filer.!

Ja det passer også, når jeg afspiller online fra de forskellige sider, så er det kun i sort og hvid.

Jeg har været inde på nettet og inde på komputer.dk, der stod der at man skal gå ind til start og højre- kikke, og så dukker der det her frem på siden:

Sådan får du farverne tilbage i Windows 10
Højreklik på startknappen, og vælg Indstillinger. Vælg nu Øget tilgængelighed fulgt af Farve og Stor Kontrast.
Sæt nu Anvend Farvefilter til Slået fra

Jeg ved ikke om det er det rigtigt jeg har gjort for det er det samme igen med farverne!

Jeg har været inde på nogle sider og der er det i farver, det på siden, når man ser de forskellige videoer. Men når jeg trykker på afspil, så er der ikke nogen farver.

Inde på youtube, der er, der farver når jeg afspiller videoen.

Jeg håber at du/i kan forstå hvad jeg mener?

Jeg kan prøve at tage et billede af det og måske optage en video!