Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
17. november 2018 - 19:31 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

God udbyder af MS Exchange?

Jeg ved, "Google is your friend", men her er hun for god af sig med rigtig mange hits, som jeg ikke kan hitte rundt i. Derfor:
Kan nogen anbefale en god, dansk, professionel udbyder af MS Exchange? Jeg kører Office 365.
(Ingen imap/pop-diskussion, tak :-D)
Udbyderen skal også gerne overtage mine domæner samt hjælpe mig med det hele.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2018 - 22:08 #1
17. november 2018 - 22:36 #2
For lige at komme med et alternativ: https://www.scannet.dk/hosted-exchange/

Dog vil jeg sige følgende: Når det kommer til stabile, fleksible og prisdygtige løsninger så er Dandomain absolut i toppen og følgeligt er jeg helt enig med #1 i hans forslag.
Dog er Scannet et godt alternativ IMO.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2018 - 02:00 #3
scannet = hele tiden noget galt
18. november 2018 - 02:15 #4
jeg har aldrig oplevet problemer med scannet. Ikke dermed sagt, at der ikke er det -men min oplevelse er bare anderledes.
Men tak for input :-)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
19. november 2018 - 14:40 #5
Tak for input! Wauw, 79 kr/md/bruger - det synes jeg godt nok er dyrt, men det er nok prisen, hvis det skal være professionelt og det er et krav, at det skal være Exchange.