Avatar billede luffe Juniormester
18. november 2018 - 10:44 Der er 5 kommentarer

Tastatur

Jeg har problemer med mit tastatur med hensyn til tegngentagelse. Jeg har været inde i kontrolpanel for tastatur. Jeg har justeret både på ventetid for gentagelse og gentagelseshastighed. Intet hjælper. Hvis jeg bruger backspacetasten til sletning, så kan jeg kun slette et tegn af gangen og så vente 2-3 sekunder inden jeg kan slette det næste.
Jeg har prøvet at sætte tastaturet til en anden pc. Så virket det perfekt. Jeg har sat et andet tastatur til computeren. Det hjalp ikke.
Er der nogen som har et forslag?
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2018 - 11:22 #1
Prøv at opdatere driveren for tastaturet. Find en ny på fabrikantens hjemmeside.
Formoder pc’en ellers virker normalt.
Avatar billede luffe Juniormester
18. november 2018 - 11:50 #2
Hej
Det er prøvet, uden at det hjalp noget. Desværre, men tak for input.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2018 - 12:09 #3
Hvis det er usb-tastatur, så prøv med en dongle i ps2-porten, og sæt tastatur til der
https://www.av-cables.dk/usb-2-0-adapter/usb-2-0-hun-til-ps2-han-adapter.html

har du et ps2-tastatur, så er her en dongle 'den anden vej' så du kan prøv usb-port
https://www.av-cables.dk/usb-2-0-adapter/usb-2-0-han-til-ps2-hun-adapter.html
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2018 - 16:13 #4
lav evt en cd/usb med en linus-distro på - de kan køres live (boot på dem uden at installere på pc)
Hvis den også hakker i det, så er det motherboard, hvor en styringskreds er i udu.
Avatar billede luffe Juniormester
18. november 2018 - 21:22 #5
Hej alle

Jeg har nu resat computeren og nu virker den som den skal
Tak for alle input.