Avatar billede Marting Forsker
18. november 2018 - 17:16 Der er 5 kommentarer

En anden Apple id på Ipad (ville et spil gå tabt? )

Hej

Jeg har en Ipad, eller arvet den
Den er sat op til den tidligere ejer, med Apple id
Nu har jeg oprette min egen Apple id og iTunes

Og ville logge ud fra den tidligere Apple id og så kommer denne tekst :

”Log ud fra icloud
Hvis du logger ud af kontoen, vil alle iClud drive, der er lagret i iCloud, fjernes fra Ipad.”

Jeg har et spil på den som hedder Hay Day som den tidligere ejer var begyndt at spille og det er jeg kørt vider med, jeg ville nødig have spillet går til spilde eller jeg skal starte forfra : -)

Ville det forsvinde  / nulstille ved at logge mig op på min Apple id?

Hilsen Martin G.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2018 - 17:34 #1
du har ikke spillet, så det er forfra.
Avatar billede Marting Forsker
18. november 2018 - 18:40 #2
Jo det ligger på Ipaden på nuværende  tidspunkt  bare på den  anden Apple id
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2018 - 18:59 #3
det ligger på tidligere bruger - ikke hos dig, så det tabes når du nulstiller (den kan kun huske dig)
Avatar billede Marting Forsker
18. november 2018 - 19:48 #4
Oki er der mon nogen muligheder for at kan overføre det spil?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. november 2018 - 20:08 #5
nogle få har en familie-mulighed, hvor du kan dele køb blandt flere konti - se på spillet i app store - der kan muligvis stå lidt om det - ellers er svaret nej