Avatar billede MadsCC Praktikant
18. november 2018 - 18:31 Der er 3 kommentarer

Kan ikke nulstille PC

Hej alle,

Jeg kan ikke nulstille min PC.
Når jeg forsøger at nulstille kører den op til 8% hvorefter jeg får fortryder ændringer frem på skærmen, her står den og kører uden yderligere at gøre noget. Jeg har IKKE mulighed for at starte windows da jeg får en fejlmeddelses om en fil srttrail.txt

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2018 - 18:52 #1
Som i tråden her https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1026226 vil jeg mene du skal have et installations medie for at kunne komme videre.
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2018 - 20:28 #2
Den angivne manglende fil ser ikke ud til at være en systemfil, så måske kan du starte i fejlsikret tilstand og så reparere Windows?
https://support.microsoft.com/da-dk/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

Der er flere muligheder afhængig af hvor maskinen stopper ved ny start.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2018 - 23:06 #3
#2 Ja det er da et tjek værd 👍