19. november 2018 - 16:49Der er
3 kommentarer og 1 løsning
kontakt mellem Yousee og sonos højttalere
Hej. Jeg er stødt ind i flg. problem. Jeg har lige investeret i en Sono One trådløs højttaler. Jeg har et Yousee trådløs modem. Jeg kan kun få højttaleren til at virke, når jeg har et netværkskabel sat til og altså ikke trådløst. Jeg styrer det hele via sonosappen til Android (Huawei i9 light). Hvordan får jeg det til at virke trådløst? Mvh. René
Har du installeret Sonos højttaleren med appen? Din telefon skal være på samme wifi netværk, hvorefter du følger anvisningen i appen. Netværksinformationen overføres så til Sonos. Måske skal du nulstille højttaleren og starte forfra?
Sakset fra link: Nulstille Sonos One, PLAY:5 (generation 2), Boost, Sub Playbase og Beam:
Tag lysnetledningen ud af stikkontakten. Tryk og hold knappen Tilslut nede, mens du samtidig sætter lysnetledningen tilbage i stikkontakten. Fortsæt med at holde knappen Tilslut nede, indtil lampen begynder at blinke gult og hvidt. Når enheden er nulstillet, blinker lampen grønt, hvilket angiver, at nulstillingen er gennemført, så du kan føje enheden til husstanden igen.
Synes godt om
1 synes godt om dette
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Musik & videoafspillere kategorien