Avatar billede reneblakoe Juniormester
19. november 2018 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kontakt mellem Yousee og sonos højttalere

Hej.
Jeg er stødt ind i flg. problem.
Jeg har lige investeret i en Sono One trådløs højttaler. Jeg har et Yousee trådløs modem. Jeg kan kun få højttaleren til at virke, når jeg har et netværkskabel sat til og altså ikke trådløst. Jeg styrer det hele via sonosappen til Android (Huawei i9 light).
Hvordan får jeg det til at virke trådløst?
Mvh.
René
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2018 - 17:31 #1
Har du prøvet at genstarte dit netværksudstyr?
Avatar billede INK Ekspert
19. november 2018 - 19:41 #2
Har du installeret Sonos højttaleren med appen? Din telefon skal være på samme wifi netværk, hvorefter du følger anvisningen i appen. Netværksinformationen overføres så til Sonos.
Måske skal du nulstille højttaleren og starte forfra?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2018 - 19:44 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2018 - 19:46 #4
Sakset fra link:
Nulstille
Sonos One, PLAY:5 (generation 2), Boost, Sub Playbase og Beam:

    Tag lysnetledningen ud af stikkontakten.
    Tryk og hold knappen Tilslut nede, mens du samtidig sætter lysnetledningen tilbage i stikkontakten.
    Fortsæt med at holde knappen Tilslut nede, indtil lampen begynder at blinke gult og hvidt.
    Når enheden er nulstillet, blinker lampen grønt, hvilket angiver, at nulstillingen er gennemført, så du kan føje enheden til husstanden igen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester