Avatar billede laanmeddetsamme Praktikant
22. november 2018 - 10:23 Der er 7 kommentarer

Råd til forbedringer?

Hej alle sammen.

Jeg styrer siden http://www.lånmeddetsamme.dk men hvordan skaber jeg mere trafik der inde? har i nogle ideer til forbedringer som jeg kan foretage mig?.

Er helt åben for ideer fra jer af, er ved at opgive nemlig....
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2018 - 12:49 #1
Jeg tror, at det er uden for Ekspertens etiske rammer, at hjælpe med et spørgsmål af den karakter.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2018 - 13:21 #2
#1 Hvorfor?

1. Ser til at der kommer et SSL certifikat (HTTPS) på siden
2. "SEO'er" den
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2018 - 13:32 #3
Fordi disse lån kan lokke unge til at optage lån, de ikke har råd til.
F.eks kan en ung på bare 19 år låne op til 15.000.
Det finder jeg er uetisk, så jeg håber ikke, at nogen på Eksperten vil hjælpe med det..
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2018 - 13:56 #4
Hvad der er uetisk i dine öjne er måske ikke uetisk i andres öjne, det er meget subjektivt. Dermed ikke sagt at jeg syndes det ene eller det andet, men holder man sig inden for lovens rammer syndes jeg ikke man kan tillade sig at sige at det er uden for ekspertens etiske rammer. Eksperten er os der hjälper herinde, at der så er visse regler man skal overholde er en anden sag, men der står ikke noget om etiske regler i reglementet. Derimod står der at man ikke må hjälpe nogen med ulovlige ting som at give links til ulovlig download osv.

Just my point of view.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2018 - 16:30 #5
Jeg skrev ikke, at det var uden for Ekspertens rammer, jeg skrev "Jeg tror"
Avatar billede nopsen Ekspert
22. november 2018 - 19:00 #6
enig med valby39, desuden er det helt sikkert et forsøg på reklame.
på det sidste har vi set en del af disse, alle med sider med lignende navne omkring hurtige lån til ublu renter, spørgerne vender ikke tilbage og det bekræfter jo bare min påstand.
kan kun opfordre folk til at ignorere disse tråde hvor det handler om lånetilbud, og lade være med at gå i fælden, i spilder bare jeres tid.
Avatar billede milter Ekspert
22. november 2018 - 21:05 #7
!00 % enig med nopsen og valby39, især pga. spørgerens navn.