Avatar billede 01-jeller Juniormester
22. november 2018 - 11:43 Der er 1 kommentar

3 Skærme

Hej guys!

Jeg er på udkig efter tre nye 24 tommer skærme. Grunden arbejdet er tre styk nødvandig, men fordi jeg også spiller sammen med min søn kunne jeg godt tænke mig at de nye skærme skal være 144hz.

Jeg er bare i tvivl om hvorvidt det kan lade sig gøre eftersom jeg kun har en enkel DVI output i min grafikkort (Nvidia GTX 970).

Mig bekendt kan en 144hz skærm kun køre på 144hz såfremt den er tilsluttet til DVI udgangen i kortet.

Håber i gider at hjælpe :)
Avatar billede 01-jeller Juniormester
22. november 2018 - 15:29 #1
Bump