Avatar billede Leif Jørgensen Praktikant
22. november 2018 - 17:43 Der er 2 kommentarer

Google site linket til et domain.

Jeg har designet en hjemmeside ved brug af google site. Site navn glvestergade.https://site.google.com/view/glvestergade/startside
Den site vil jeg gerne have linket til mit domain glvestergade.dk, som er købt hos dandomain.dk.
Det er som om jeg mangler den korrekte "TXT" i domain opsætningen.
Jeg har rodet rundt hos google, men ikke fundet noget der giver mening.
Så måske kan i eksperter hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Leif
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2018 - 18:20 #1
du skal lave en domain forward. the gøres i et DNS tool hos dandomain, eller bed dem om at gøre det
Avatar billede puren Ekspert
22. november 2018 - 18:57 #2
som 1# skriver skal du gøre det i din DNS det hedder et Cname record